Obserwatorzy

wtorek, 12 czerwca 2012

Zaczynam zabawę z beadingiem

Już jakiś czas temu miałam ochotę spróbować haftu koralikowego,ale dopiero jak "odkryłam "jak się robi ścieg murek zdecydowałam się coś stworzyć. Spodobało mi się !!!!!! Czuję ,że zostanę w tej bajce koralikowej na dłużej. A to moje koralikowe prace. Dwie bransoletki. Ciemniejsza była PIERWSZA. Czekam na dostawę koralików , a póki co szyje tym co mam. Znając siebie to ze schematów itp na pewno nic nie zrobię ,podobają mi się raczej wolne formy ,bez ograniczeń i szablonów wykorzystujące różne materiały i różne kształty koralików. No i pewnie połączę co nie co z sutaszem (mam trochę zaczętych prac ,które chyba nadają się np na bransoletki)






I kolejna bransoletka -Wykorzystałam wszystkie najmocniejsze kolory !!!! i niewielki sutasz.









12 komentarzy:

  1. Obie cudne ale druga powaliła mnie na kolana

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja przeglądając wszelkie tutoriale, filmy na temat ściegu "murek" dalej i tak nie wiem jak go zrobić;/. A powyższe prace są jak najbardziej piękne!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego tutorialu nauczyłam się ściegu wykańczającego,a reszta na wyczucie .
      http://blog.sklepbukowiec.pl/index.php/2012/04/23/haft-koralikowy-sciegi-podstawowe-tutorial/

      Usuń
  3. Boże jakie jest to piękne!!!
    Powaliłaś mnie na kolana i tak będę teraz klęczeć modląc się żeby to było moje ;)
    jeśli chcesz się ich pozbyć to ja z chęcią...
    zwłaszcza kolorowa - jest po prostu niesamowita!

    Zostawię swojego maila na wszelki wypadek :)
    bkosim@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko, ta druga jest po prostu zjawiskowa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedna i druga jest piękna, ale ta kolorowa....zaraz wpadnę w piłkoszał:)))) Żartuje, niesamowita jest.
    Pozdrawiam i zapraszam również do siebie.
    http://www.ollyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za komplementy ,mi też kolorowa podoba się najbardziej. I pewnie większość prac beadingowych będzie w tym klimacie .

    OdpowiedzUsuń
  7. łał, łał, łaaaał -rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Anno, odkryłam Twój blog niedawno. dlaczego tak późno????
    :D w każdym razie dla mnie jesteś mistrzynią kolorów, które tak kocham. podziwiam. druga bransoletka jest po prostu OBŁĘDNA.

    OdpowiedzUsuń
  9. ŁaŁ ŁaŁ i jeszcze raz ŁaŁ :) Piękne bransoletki, piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał! świetne bransoletki!

    OdpowiedzUsuń